Acer Aspire M1100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M1100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

patrick1975 09-08-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M1100

Ik heb deze pc nu 3 maanden in gebruik en tot tegenstelling van de vorige gebruiker kan ik niet anders zeggen dan dat deze pc niet meer geluid produceert dan welke andere ook in deze prijsklasse.
Wanneer een dvd brander op volle toeren draait maakt hij uiteraard wat geluid maar nogmaals zie de prijs van deze desktop.
De computer doet wat hij moet doen en naar behoren.
op mijn computer zit echter een 320GB harddisk en 3GB intern geheugen. vooral dat geheugen van 3GB is er fijn daar windows vista al 1 GB in gebruik heeft.
Ook heb ik er een andere videokaart in gezet daar de onboard kaart voor mijn doeleinden te licht is.

Johan Dolfing 16-03-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M1100

Prima instap-model van Acer.
Groot geheugen en grote harde schijf.
Windows Vista als standaard.
Ondanks instap-model kan die Vista gemakkelijk aan.
De CPU koeling is geruisloos, echter de koeling
van de trafo maakt een iets gierend geluid. Jammer.
Eind conclusie: Een prima PC voor weinig geld.

henmar 07-03-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M1100

Wij hebben vijf maanden geleden vrijwel identieke pc aangeschaft, zelfde type/processor etc. alleen iets meer opslag (320 GB). Uiterlijke uitvoering vrij basic, plastic toetsenbord, muis volgt niet altijd goed, wel handig is card-reader en vier usb-poorten aan de voorzijde, daarom voor vormgeving toch nog een 7. Beeldscherm zat er niet bij, hebben wij er los bij moeten kopen. Deze pc heeft helaas één hele grote makke, en dat is het OORVERDOVENDE LAWAAI!!! met name als hij even op toeren komt bij het inlezen van een CD-tje ofzo, verder ook constant een zware achtergronddreun, echt héél irritant en vermoeiend om mee te werken. We werken er dan ook niet meer op dan nodig. Dan gaat-ie gauw weer uit en wijken wij uit naar onze laptop. Nee, wij vinden deze pc, ondanks de goede specificaties, dus beslist geen toppertje in het gebruik.